Nelilitraiseen maitotonkkaan näpertelin Pohjhanmaan viikonlopun viimeisinä askareina jäätelöbaarin.
Polkupyörän ostin FinnAimosta. Oli alkujaan kultainen, vaan maalasin mattamustalla ja nyt näyttää huomattavasti paremmalta.
Jäätelöbaarin vitriini on tehty pakasterasiasta ja pohja sytyketikuista.
Jäätelövitriinin tuutit olen ostanut huuto.netistä. Irtojäätelöpurkit ovat pienten askartelumaalien purkkeja, joihin sekoittelin maalia ja kuumaliimaa jäätelöksi. Jäätelötuuttien vieressä hyllyllä on kulhoissa erilaisia jäätelöannosten lisukkeita, hedelmäviipaleita, strösseleitä, tms.
Jäätelöbaarin pöydät on tehty pahvipyörylöistä, metallirinkuloista ja pitkistä ruuveista. Tuoleina toimii viinipullon korkin kiinnikkeet sekä istuimina kolikot.
Seinille tulostelin julisteita ja jäätelömainoksia netistä.
Maitotonkkaan rakennetun jäätelöbaarin ulko-ovella minikokoinen mainotonkka toivottelee asiakkaat tervetulleeksi.